Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 10 listopada 2016

Morning Glory Happy Meal G2

Długo poszukiwany przeze mnie ostatni domek z serii Happy Meal My Little Pony G2. Udało mi się go kupić w najlepszy możliwy sposób. Nowy! Przyszedł do mnie w zestawie z oryginalnie zapakowanymi zabawkami z Happy Meal z lat 90. W zestawie był: Action Man, Zakochany Kundel, Tarzan i Atlantyda. Po otwarciu paczki byłam w szoku i stało się dla mnie jasne,że ich nie sprzedam.








Kolekcja nareszcie skończona. <3
Jak dorwę aparat to zrobię lepsze zdjęcia :)

8 komentarzy:

  1. O M G. To się nazywa unikat :).
    Gratuluję zdobyczy :D
    Jak byłam mała uwielbiałam gapić się i macać ten wypukły obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje marzenie od dzieciństwa. Bo nigdy nie miałam tego domku :)

      Usuń
  2. Jejuśku... *we wzruszeniu się łezkuje oko kręcenia*
    Będąc dzieckiem, miałam wszystkie. Najlepsze były te wieżyczki od Silver Swirl, które wyglądały jak bramy do innych wymiarów. Domek Morning Glory też świetny. I też lubiłam macać ten obrazek na "drzwiczkach". Zestaw masz bardzo piękny, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Strasznie się cieszę,że udało mi się go skompletować. Bo kupić na olxie się nie dało. A tu taka gratka. Nowiuśki.

      Usuń
    2. No właśnie zaskoczyło mnie to, że wszystko jest nowiutkie, w stanie idealnym. Niesamowite :D

      Usuń
  3. P. S. Czy ktoś zauważył,że na obrazku z instrukcją jest błąd? Morning Glory jest w balonie a Sundance w domku. xp

    OdpowiedzUsuń
  4. super, cieszę się że masz już cały set ❤

    OdpowiedzUsuń