Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Kucyki G2 cz.1

Kilka dni temu dotarło do mnie magiczne pudło wyczekiwane przeze mnie od dawna. Znajdują się w nim kucyki, które były moim marzeniem od czasów dzieciństwa. A co najlepsze mają one akcesoria.
Przy okazji serdecznie pozdrawiam Zosię, która sobie zaplanowała ,że sprzeda je akurat mi :*
1. Princess Silver Rain



Seria: Princess Ponies
Rok: 2000



Tym widokiem byłam torturowana. A teraz jest mój <3 Brakuje tylko korony.

2. Flash




Seria: Secret Surprise Friends
Rok: 1999

3. Globe Trotter



Seria: Hobby Ponies
Rok: 2002

4. Her Majesty Great Romance



Seria: Princess Ponies
Rok: 2002

Przyznam szczerze, że miałam problem z identyfikacją kucyka, gdyż wygląda identycznie jak Princess Fuchsia. Po akcesoriach nie dało się rozróżnić gdyż posiadam tylko bukiet, który może należeć do któregokolwiek z kucyków, ponieważ oba kuce miały go w zestawie. Ostatecznie udało mi się znaleźć informację jak je rozróżnić. Otóż HMGR ma różowy ogon a PF blond. Grzebyk niechcący zawędrował  na to zdjęcie a oryginalnie należy do Globe Trottera. ;)

7 komentarzy:

  1. ale cuuuuuda <3 Gratuluję wspaniałych zakupów!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że trafiły właśnie do Ciebie:)))) Niech się miło pasą:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne, cieszę się że kolekcja się powiększa :) Flash z dodatkami skradł moje serducho... ah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa rozwaliłaś system 😍😍😍cudoooo*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuśkuuu, jakie piękne kuce... <3 Co jeden, to lepszy. Az nie wiem, na co najdłużej patrzeć xD
    Do P Silver Rain nigdy nie byłam przekonana, ba - uważałam ją za paskudę jakich mało, ale ona ma w sobie coś, co zaczęło mnie przyciągać. Też taką chcę! :D

    OdpowiedzUsuń