Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 13 grudnia 2016

Kucyki G2 cz.2

Dzisiaj pora na drugą część G2. Tu jest jedno moje marzenie i jeden bajerancki rarytas.

1. Prince Firefly
(Prince Ponies 2002)


Drugi książę w mojej kolekcji i drugi fioletowy kucyk z żółto fluorescencyjną grzywą i ogonem.



2. Nightshine


To mój drugi kucyk z serii Magic Hair Fantasy Ponies (2002) a ten jest mega bo jego włosy świecą w ciemności!

3. Silver Glow
(Unicorns with Magic Wings 2001)


Jest to drugi taki sam kucyk w mojej kolekcji i kupiłam go ze względu na to, że pierwszy jest w kiepskim stanie. Miałam tego w gorszym zostawić na wymianę ale nowa Silver Glow ma wszystko w idealnym stanie tylko ma podcięte włosy, przez co nie mogę rozstać się z tym starym. Trochę zagmatwanie to napisałam ale oceńcie sami na zdjęciu to od razu zrozumiecie o co mi chodzi.


4. Baby Sunbeam&Sunsparkle
(Tender Families 2000)


 Sunsparkle miałam wcześniej a teraz mam komplet.


I sprawdzajcie czasem stronę "Na wymianę", bo właśnie coś tam dorzuciłam.

4 komentarze:

  1. Nooo, to żeś z G2 pojechała solidnie :D Świetne są.
    Firefly wymiata. Gdzie Ci się udało zdobyć tego zioma? :D Poluję na niego od bardzo dawna.
    W ogóle, PF mógłby tworzyć parkę z Buttercup - głównie przez to, że obydwoje są fioletowi i mają ważki na tyłkach :D Już widzę historię tego burzliwego romansu xD

    Nigdy nie lubiłam Nightshine, ale wiesz... Tak na nią patrzę, patrzę i wydaje mi się być całkiem spoko. W sumie, bardzo ładny z niej konik.

    Obydwie Silver Glow są piękne. Niby klony, a jednak... Każda ma swój własny "charakter". Może warto zachować obydwie; jedną z nich, zawsze będziesz mogła kiedyś trochę przerobić ^^

    Sunsparkle z dzieciorkiem, też genialne. Znaczy, Sunbeam zawsze wygląda, jakby było srogo zjarane, ale chyba właśnie dlatego jest takie fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kucyki kupiłam od pewnej miłej Pani, która miała je od dzieciństwa. Sama do Nightshine musiałam się przekonać. Nie był to mój must have. Na zdjęciach wygląda marnie ale na żywo to co innego. Ma klasę. No z Silver Glow na razie się nie rozstanę. Każdy kucyk miał inną kryminalną przeszłość xd A dodam, że mam jeszcze 2 asy w rękawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nightshine jest specyficzna i tyle. Można ją pokochać, ale chyba nie od pierwszego wejrzenia xD

    Kryminalna przeszłość Silver Glow? *.* Intrygujące....

    Podejrzewam, że wiem czym mogą być te asy ^^

    OdpowiedzUsuń