Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 14 grudnia 2016

Pretty Beat G1 + bonus

Mój pierwszy kucyk z tej serii, którego zupełnie nie spodziewałam się kupić a tu się okazało, że jeszcze sprzedająca jest niesamowicie pozytywną osobą :)
Takie szczęście. I jak tu nie zakochać się w takiej ślicznotce?
No po prostu jest boska. Kolory, znaczek i te powieki!

 Imię: Pretty Beat
Seria: Rockin' Beat Ponies
Rok: 1982
Kraj: UK


Przyszła do mnie również druga Flurry, która ma włosy ale za to nie ma skrzydeł cóż, widocznie nie można mieć wszystkiego. Na razie szukam sposobu, żeby przemontować skrzydła ale w sumie kocham oba. Niby ten sam kucyk a wygląda inaczej.

14 komentarzy:

  1. Fajne to czerwone xD Chyba widziałam toto gdzieś na Allegro - tylko miało brzydkie, skudlone włosy.

    Źrebaki też git marycha. Co do przemontowywania skrzydeł, mam pomysł na tymczasowa opcję. Wystarczy kupić w kwiaciarni ozdobnego motyla, rozbroić go i zamontować te skrzydła na kucyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to, to ja też wpadłam,że to nie problem znaleźć motyle skrzydła ale mi się marzy oryginalny od początku do końca. Ale powiem Ci, że już sobie wypatrzyłam nowe spinki do kucyków i jak się okazuje nie było to wcale takie łatwe. Jeśli chodzi o ładne kwiatki i kokardki a nie tandety.

      Usuń
    2. Tak się przyzwyczaiłam do tego starego kuca, że ten nowy to taki naprawdę nowy. W ogóle są do siebie nie podobne ;P

      Usuń
    3. Z oryginalnym od początku do końca, to może być problem. Jednak, jest wiele alternatyw poza motylami. No dobra, już nie truję - wiem, że najlepiej, gdyby te skrzydełka były kompletne do konika :P

      Ze spinkami, to jest dość trudno. Zgadzam się, ze większość, to niestety paskudztwa. Ale cóż poradzić? żyjemy w czasach kwitnącej tandety i trza się jakoś w tym odnaleźć.

      Usuń
  2. To Ty ode mnie kupiłaś tego kucyka?? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toć pytałam czy ty to ty :P Czy prowadzisz bloga? xd

      Usuń
    2. No pięknie. Ale uwielbiam go strasznie.

      Usuń
    3. Mam wrażenie, zew tym tygodniu wszystkie mamy ciężki zapłon xp

      Usuń
  3. hahaha ale ja nie prowadzę bloga :D
    ahhaha no faktycznie ciężki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O widzisz mi też się pomyliło wszytko ale kojarzyłam twój nick :)

      Usuń
    2. Taki chyba tydzień wariata jest. Nie mniej kucyk ma się dobrze.

      Usuń
    3. a udało się poprawić stan jej włosów? bo ze zdjęcia nie mogę wywnioskować :D

      Usuń
    4. Tak udało odżywką. Na zdjęciu faktycznie nie widać pewnie przez kolor tych włosów :)

      Usuń