Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 15 grudnia 2016

Przyszła pora na G3

Z różnych paczek trafiły mi się kuce G3 i nie powiem trochę tego jest.
Postanowiłam sfotografować je kolorystycznie bo inaczej nie wyszłabym z tego impasu :)
Dzisiaj rano miałam poważne rozmyślania na temat G3. Doszłam do wniosku, że lepiej iż obudziłam się teraz z ich zbieraniem bo jak skończy się generacja 4 to ceny G3 podskoczą i będzie trudniej je kupić i to w dobrym stanie i znowu wszystko będzie unikatem. A już ostatnio ceny G3 trochę skoczyły licząc od momentu kiedy zaczęłam zbierać (lipiec). Więc lepiej mieć się na baczności także z G3 i nie zwlekać z zakupem.

Od lewej: 
1. Sunny Daze IV
2. Periwinkle
3. Honolu-loo
4. Strawberry Swirl
 

5. Bumbleberry
6. Waterfire
7. Round 'n Round

8. Bumblesweet (wciąż nie wiem, która to wersja)
9. Scooter Sprite
10. Merriweather II

A tu zdjęcia z akcesoriami.

Merriweather w Balonie

Skuter Sprite na skuterze

Miałam nie zbierać akcesoriów z G3 i co? Wyszło jak zwykle.
Przyszedł mój facet i:
-A skąd to masz? (Balon i skuter)
-Przyszło w zestawie. Miałam to sprzedać
-Zwariowałaś? Nie sprzedawaj tego. Czemu chcesz to sprzedać?
-Bo nie mamy na to miejsca?
-Nie sprzedawaj.
-Żebyś potem nie marudził
-To twój problem żebyś miała je gdzie ustawiać xp
Także no... :)

9 komentarzy:

  1. Super kuce i akcesoria i faktycznie zostaw to sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No mi też już się spodobały przez ten balon to muszą zostać :)

      Usuń
    2. Wiem, tylko muszę kupić baterie :)

      Usuń
  2. Świetne G3.
    Ogólnie, to chyba często tak się dzieje, że najpierw czegoś nie chce się zbierać, a potem... Wiadomo, jak wychodzi.
    Ze swojego własnego przykładu:
    Na początku, miały być tylko kuce G2 i nic więcej. I trzymałam się tego założenia przez dłuuuugie lata. Zarzekałam się, że G3 nawet nie tknę, aż tu... Zobaczyłam Lulabelle II. Stwierdziłam, że będzie jej smutno samej, więc postanowiłam dokupić kilka innych kuców z G3 i tak się zaczęło... Lulabelle oczywiście nigdy do mnie nie dotarła, za to reszta pluskiewek - i owszem.
    U Ciebie, z akcesoriami chyba będzie tak samo xD Z resztą... Kto wie.

    Dalej - Periwinkle jest piękna. Poluję na nią od dłuższego czasu. A Waterfire, to już w ogóle ósmy cud świata <3 Nie znam płci Waterfire, ale on/ona/ono jest moim zdaniem najciekawszym konikiem ze wszystkich G3. Ma dość nietypową kolorystykę, no i ten ogieniek na tyłku! Obiekt westchnień piromana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, wydaje mi się, że twoja Bumblesweet to okaz z 2004 roku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślałam, że oślepnę od wytężania wzroku porównując detale.

      Usuń
    2. A nie ma za co :P
      100% pewności nie mam, ale serio, wydaje mi się, że to ta z 2004 roku. Od nowszej wersji, ma ciemniejsze i bardziej brokatowe ciałko, oraz chyba większy znaczek na tyłku (który ma w dodatku ciemniejszy cień). Poza tym, Bumblesweet 2004, ma odrobinę szerszą głowę niż jej następczyni. A skoro jesteśmy już przy głowie - to jest ona ustawiona również pod innym kątem i mniej wykręcona na bok.
      Aaaa, jeszcze co do znaczka. Bumblesweet 2004 ma w tym słoiczku z miodem, różowe serduszko na białym tle, natomiast u Bumblesweet 2005, serduszko jest ciemniejsze i namalowane na tle żółtym ^^

      Usuń