Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 1 stycznia 2017

Noworoczne postanowienia

Rozpoczynamy Nowy Rok!
W nowym roku witają was dwa nowe kucyki: Sky Simmer (Secret Surprise Friends 1997) i bliźniacza siostra Lady Sky Skimmer (Royal Ladies 1999). Lady Sky Skimmer już miałam w swojej kolekcji ale w stanie tragicznym (klik). Nowa jest w stanie idealnym, jedyny jej mankament to zepsuty mechanizm ruszania głową. 



Trzecim kucykiem jest Morning Glory, która dostała plecak o którym od dawna marzyła i jest prze szczęśliwa.


Muszę was poinformować, że nie będzie notki z podsumowaniem grudnia. Było tego trochę za dużo :) Ale w zamian za to zrobię podsumowanie czego nauczyłam się w tym roku aprops kolekcjonowania poniaczy.

1.Moja Morning Glory G3 kupiona 11 grudnia nigdy do mnie nie dotarła, toteż dostałam srogą nauczkę nie korzystania z przesyłek ekonomicznych. I naprawdę w tym wypadku akurat podejrzewam,że kucyk nigdy nie został wysłany przez sprzedającego a nic nie mogę zrobić bo sama chciałam przesyłkę ekonomicznym. Jest mi przykro bo bardzo chciałam mieć tego kucyka.


2. Nie próbować nabyć czegoś za wszelką cenę albo od osób, którym wcale nie zależy na sprzedaży. Banalne ale wbrew pozorom zaoszczędza wielu problemów. Po prostu trzeba nauczyć się nie napalać na kucyki tylko wszystko traktować jak transakcję biznesową.

3. Cały czas śledzę nasz polski rynek kucyków, który nijak się ma do zagranicznego i w tym roku zamierzam zająć się tym tematem, bo ten rynek jest tak niestabilny, że warto przeanalizować czynniki, które nim kierują.

4. Cieszę się ,że zaczęłam zbierać G3, naprawdę sprawia mi to dużą radość.

5. Przejrzałam bardzo ciekawą stronę na temat G2 i skłoniło mnie to do zastanowienia się na tym jak ulepszyć moją stronę.

To na razie tyle podsumowania. Mam nadzieję, że 2017 będzie bardziej pozytywny względem zbierania kucyków. 🌟🌟🌟

1 komentarz:

  1. Kuce oczywiście ładnepiękneśliczneifokle :D

    Z tymi ekonoimcznymi właśnie tak jakoś dziwnie jest - dematerializują się z niewyjaśnionych okolicznościach. Najpewniej przechwytują je faceci w czerni,tak, tak.

    A co do polskiego rynku, to chyba bardziej... Polskie podziemie - przynajmniej, jeśli chodzi o G2 ^^

    No nic, niech ten 2017 będzie dla Ciebie dobry - również pod względem zbierania koników! ^^

    OdpowiedzUsuń