Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 27 lutego 2017

Fakie cz.1

Od jakiegoś czasu uzbierało mi się trochę fakie i już była najwyższa pora zrobić o nich notkę.
Jest ona podzielona na dwie części bo wyszło strasznie dużo zdjęć.

I. Fakie G3

1.

Pierwszy jest pomarańczowy i wygląda trochę jak kucyk disco przez te kolory ciała i włosów a jeszcze do kucyka dorwał się mój facet i postanowił go uczesać. I generalnie to go sobie przywłaszczył.


2.

Drugi jest niebiesko brokatowy ale przyznam, że jest najoryginalniejszym i najładniejszym fakie G3 jakiego widziałam, aczkolwiek na żywo prezentuje się lepiej niż na zdjęciu.

Zdjęcie całęj serii znajdziecie tutaj (The Fakie Hideout).


II. Lanard Pony

3.

Kucyk pochodzi z firmy Lanard i ma szklane oczy. Jakoś wyjątkowo mi się spodobał i postanowiłam, że go sobie zostawię. Jest to mój drugi Lanard Pony ale pierwszy jest starszy.
Kucyki w przeciwieństwie do reszty sygnaturę oryginalności posiada na brzuchu a nie na kopytach.



III.

4.

Ten kucyk przyjechał do mnie z Żyrardowa i nie wiem o nim za wiele. Tylko tyle, że był sprzedawany w zestawie z jakąś różdżką. Niestety z powodu mojej nie wiedzy wrzuciłam kucyka do kąpieli a potem się okazało, że świeci mu się róg i skrzydła i niechcący przez to, że go zamoczyłam to go zepsułam.


IV.

5.

Ostatnie dwa fakie to są Remco fakies czyli podróbki kucków firmy Remco. Sama się zdziwiłam, że były też podróbki podróbek a jednak niektóre podrób są oryginalne, ponieważ były wytwarzane przez konkretne firmy produkujące zabawki i tak jak Lanard mają sygnatury. Różowy kucyk jest ze mną od dzieciństwa a niebieskiego zamówiłam przy okazji innego kucyka i przyznam, że nie żałuję. Prawdopodobnie włącza mi się nostalgia jak na nie patrzę. Te tęczowe grzywy <3


Mam nadzieję, że notka wam się podobała. Co do drugiej postaram się nie opierniczać i dzisiaj albo jutro ją dodać.
Jeszcze muszę wylać swój żal. Ostatnio udało mi się znaleźć Garland Pony Fakie o jakich wcześniej pisałam. Znalazłam na olx niebieskiego ale niestety jest on tylko w zestawie za 100zł z jakimś totalnym crapem nawet jeśli chodzi o fakie, a osobno sprzedający nie wysyła. Jest mi niesamowicie przykro bo są one jeszcze rzadsze niż G1 ale jak pech to pech. Gdyby jeszcze coś było w tym zestawie to pewnie bym wymiękła ale niestety dno i bąbelki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz