Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 21 marca 2017

Twilight Sparkle G4 2013


Kucyk, który przyszedł do mnie dość dawno temu i jakoś się zapodział. Był on dodatkiem do swojej imienniczki w wersji ludzkiej. Niestety konikowi brakuje różowego znaczka, widocznie gdzieś wypadł poprzedniemu właścicielowi. Nie marzyłam zbytnio o tym okazie ale przecież jej nie wyrzucę na deszcz. Tak to już jest, że się jakiś kuc przybłąka i koniec. Musi zostać.

Postanowiłam trochę nadrobić kucykowe zaległość, ponieważ marzy mi się dodawanie notek na bieżąco.

3 komentarze:

  1. W sumie, jak teraz patrzę na tę Twilight, to nie jest ona znowu taka tragiczna. Chciałam kiedyś ją dokupić do Celestii z tej serii, ale mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna jest, mi też się ta akurat podoba :-)

    OdpowiedzUsuń