Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 21 marca 2017

Urodzinowe prezenty!


19 marca obchodziłam urodziny i w tym roku impreza była pod szyldem MLP z przebraniami. Farbowali dla mnie włosy przypinali różowe ogony z bibuły i zakładali skrzydła. Wszystko było różowo fioletowo tęczowo kucykowe od drzwi, obrusa po desery. Również większa część prezentów była związana z kucykami.

Na pierwszym zdjęciu przecudna laurka z Rarity, bukiet fioletowych tulipanów, których niestety nie widać, kubek w jednorożce z napisem 'Always be a unicorn', Pani Cupcake wylosowana z urodzinowego bling baga (wave 18) i lalka Rarity z której się bardzo cieszę, ponieważ jest pierwszą w mojej kolekcji. Poniżej prezenty, które były kupione w porozumieniu do kompletu. Mata do gry w karty z Villians MLP + Munchkin Cuthulu, koszulki na karty z pyszczkiem Rarity + booster Magiców oraz pudełko z mlp, w którym znalazłam ręcznie wypiekane ciastka. Na ostatnim zdjęciu papierowe bzdety, których naszukałam się po całym mieście jako część dekoracji oraz część mojego przebrania czyli różowy warkocz z Pinkie Pie. Miałam marzenie wystąpić w opasce z uszami i rogiem Twilight ale tego również zabrakło we wszystkich sklepach z zabawkami. Niemniej impreza była świetna i przybijaliśmy świnio-jednorożcowi ogon z zawiązanymi oczami (takiego mi kazali narysować).






2 komentarze:

  1. 1. Spóźnione, ale - wszystkiej najlepszości! ^^
    2. Prezenty dostałaś śliczne.
    3. Zazdroszczę imprezki, bo ja nie obchodzę nawet urodzin.
    4. Ładnie zmodyfikowałaś szablon.

    OdpowiedzUsuń