Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Kucyki z Blind Bag'ów wave 15


Troszkę mnie nie było ale było dużo pracy, były też święta, a o tym co się na kucykowym rynku obecnie dzieje nawet nie będę się rozpisywać. Jedyne co mogę powiedzieć to tyle, że jest dołująco. Na dzisiaj mam same pozytywy.
Po pierwsze jak już pewnie zauważyliście dodałam nowego bloga do obserwowanych. 'Dead Slowpoke Tale No Tales' jest kolekcjonerskim blogiem o Pokemonach. Jeśli kogoś interesuje ten temat to serdecznie zapraszam do odwiedzin klik.
Po drugie skoro mam dzisiaj chwilkę to zaprezentuję wam 5 nowych figurek w mojej kolekcji z blind bag'ów wave 15. Były na przecenie w Carrefurze po 5zł za sztukę i jakoś nie mogłam się powstrzymać. A co najlepsze wcale nie żałuję, bo żaden kucyk mi się nie powtórzył i jeszcze do tego trafiły mi się te całkiem urokliwe jak na G4. Moim faworytem jest Breezie, a wam który najbardziej się podoba?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz