Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 8 kwietnia 2017

Sundance G1 (Twice as Fancy)


Moja nowa ślicznotka. Drugi kuc z serii Twice as Fancy jakiego posiadam. Pierwszym była Milky Way. Przez bardzo długi czas polowałam na tego kuca ale ciągle coś było nie tak i nie udało mi się go kupić. Nawet ostatnio miałam dziwną akcję z nim w roli głównej. Jednak poszczęściło mi się dzięki Langivie i posiadam ją akurat w tej cudnej wersji. Do kucyka były dołączone również ciuszki w postaci różowych pantofelków i fioletowej sukienki w groszki. Mój pierwszy oryginalny kucykowy outfit G1. Muszę się wam przyznać, że kuc podróżuje od kilku dni w mojej torbie i przed wszystkimi się nim chwalę. A to, że większość osób patrzy na mnie z lekkim powątpiewaniem to już trudno. Taki los kolekcjonera!
Poniacz był na mojej wishliście od dawna nie tylko ze względu na urodę ale również dlatego, że ma swój odpowiednik w generacji G2. Ale wspólne zdjęcia kucyków zamieszczę jutro. Udanego dnia.






1 komentarz: