Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 3 maja 2017

Golden Glow G2 (Unicorns with Magic Wings 2001)


Zmieniłam generację, żeby nie było nudno. Golden Glow jest jednym z 5 jednorożców jakie zostały wyprodukowane w generacji 2. Z tej racji jest uznana jako 'rare'. Próbując zrobić wycenę poszperałam troszkę w internecie i prawdę mówiąc prawie nic nie znalazłam. wychodzi na to, że te jednorożce rzadko się pojawiają się w sprzedaży. Jedyna zagraniczna oferta jaką znalazłam to komplet jednorożców G2 za 799 dolarów. Cena jest wysoka ale jeśli chodzi o Stany Zjednoczone to akurat mnie to nie dziwi ponieważ u nich generalnie G2 są rzadkie. Najbardziej popularne były w Europie. Z polskich ofert sprzedaży kuce z serii Unicorns with Magic Wings pojawiły się ostatnio na olxie. Były to konkretnie: Golden Glow, Silver Glow i Cooper Glow, które zostały sprzedane po 50zł za sztukę. Niestety nie zdążyłam się załapać na tę ostatnią, która jest moim 'must have', trochę szkoda ale i tak ostatnio dużo nakupiłam więc nie rozpaczam. Wracając do Golden Glow to mogę powiedzieć, że kucyk jest w dobrym stanie, jego jedyna wada to przetarty róg. Jednak zauważyłam jeden ciekawy szczegół. Otóż błyszczące wstążki w grzywie kucyka są złote a na ogonie srebrne. Nie mam pojęcia z czego to wynika, zazwyczaj kucyki mają "sreberka" w jednym kolorze. Bardzo się cieszę że ten okaz trafił do mojej kolekcji. Teraz brakuje mi już tylko dwóch jednorożców G2 a w zasadzie trzech (Diamond Glow, Cooper Glow i Golden Glow wersja 2).


1 komentarz:

  1. może "nitki" na ogonie się przetarły od czesania czy mycia i dlatego są srebrne :-) również bardzo ładny okaz, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń