Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 4 maja 2017

Princess Silver Swirl (Princess Friends 1999)


Dzisiaj nic nadzwyczajnego. Jednorożków ciąg dalszy. Do mojej kolekcji zawitała druga wersja Princess Silver Swirl. Jej stan jest niezły, ma przetarty róg i nie posiada diamencików. Ten model jednorożca wyceniłabym 15-20zł w zależności od jego stanu. Jest najczęściej pojawiającym się jednorożcem G2 w sprzedaży. Na polskim rynku było ich już całkiem sporo ale podejrzewam, że na zagranicznym jego wartość może być większa.




3 komentarze:

  1. kucyk mojego dzieciństwa, mimo że jest prawie cały żółty, nie ma diamencików to w życiu go nie oddam, na szczęście mam drugiego w lepszym stanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silver Swirl była i moją ulubienicą w dzieciństwie, przez to że tak nie typowo wyglądała :) Aż mi szkoda że sprzedałam moje stare kuce z drugiej generacji które miałam w dzieciństwie. Czasem człowiek głupi jest :(

      Usuń