Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 26 maja 2017

Rainbow Ponies G1 (Trickles, Sunlight, Sunlight, Parasol, Moonstone)


Dzisiaj również dłuższa notka o cudownych Rainbow Ponies. W skład mojej kolekcji wchodzi 5 kucyków z tej serii z czego trzy to włoskie nirwany. W tej serii wydano 12 kucyków plus 6 w wersji niemieckiej, które znacznie różnią się wyglądem.


Pierwszym kucykiem jakiego wam przedstawię jest uwielbiana przeze mnie Trickles. Kucyk jest w stanie idealnym. Na ebay'u obecnie są trzy ofert 14-30$ za używanego kucyka i 390$ za nowego w opakowaniu.


Sunlight posiadam w dwóch wersjach: klasycznej i włoskiej. Klasyczna jest warta 9-20$ a włoska a 40$. Udało mi się znaleźć również grecką nirvanę na ebay'u za 150$!



Trzecim długo wyczekiwanym przeze mnie kucykiem jest Parasol. Trafił do mnie w wersji włoskiej z obciętą grzywą i ogonem. Bardzo ciekawa sprawa z tym kucykiem. Klasycznej wersji na ebay'u są ok. 34 ogłoszenia 6-20$ za kucyka w bardzo dobrym stanie, więc jest łatwo dostępny i w niskich cenach. U nas kolekcjonerzy daliby się pokroić za ten egzemplarz. Włoska wersja miała tylko jedną ofertę sprzedaży za 11$.


Ostatni w kolekcji jest Moonstone, wesja włoska. Jego włosy też nie są w zbyt dobrym stanie. Dostępność i ceny są podobne jak u Parasol, 12 ofert 8-20 $, nirvana 25-39$, a nowa 400$.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz