Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 25 maja 2017

Twinkle Eyed Ponies G1 (Masqurade, Gingerbread, Sweet Pop, Tic Tac Toe)


Przyszła w końcu pora na dłuższą notkę. Jakoś tak wyszło, że w przeciągu jednego miesiąca udało mi się kupić aż 4 kucyki G1 z serii Twinkle Eyed. W tej serii wyszło łącznie 15 kucyków. Najpierw 10 w 1985, później w 1986 5 sztuk. Zostało mi jeszcze 11 do zdobycia ;)


Pierwszym jest Maskarada, którą już widzieliście. Kucyk jest niemal w stanie idealnym z wyjątkiem brązowej plamy na przednim, prawym kopycie. Jej cena na zagranicznych aukcjach wynosi 15-20$ i naprawdę jest z czego wybierać, naliczyłam 11 ofert z jej udziałem. U nas najpierw było bardzo ciężko ją dostać. Mocno w pamięć zapadła mi aukcja na allegro, gdzie wszyscy się rzucili na kucyka po czym okazało się, że nie jest on w stanie adekwatnym do ceny i osoba, która wygrała aukcje chyba zrezygnowała z zakupu, ponieważ kuc został wystawiony ponownie z cena minimalną 60zł. Za ile ostatecznie został sprzedany nie wiem, bo już się tym nie interesowałam. Za to na osłodzenie tego nie miłego wydarzenia ostatnio kuc pojawił się w dwóch ofertach sprzedaży i ceny były naprawdę atrakcyjne.


Drugim kucem z tej serii jest Gingerbread, której jedyną wadą są porysowane diamenty w oczach. Kucyk też jakiś czas temu pojawił się na aukcji allegro od uczciwego sprzedawcy i finalnie osiągnął cenę ok 160zł jeśli dobrze pamiętam. Za granicą znalazłam 4 oferty sprzedaży 10-22$.


Trzeci kucyk to Sweet Pop, która ma minimalnie przyciętą grzywę na czubku głowy. Zagranicznych ofert z jej udziałem obecnie naliczyłam 7 a cena średnio wynosi 15-25$ plus jedna oferta kogoś z fantazją za 52$. U nas ani razu jej nie widziałam w sprzedaży.


Ostatnia w mojej kolekcji jest Tic Tac Toe już w nieco gorszym stanie niż reszta. Ma podcięte włosy, porysowane oczy, ciałko pomazane markerem i starty znaczek. Za granicą znalazłam 4 oferty 20-30$ za kucyka w bardzo dobrym stanie. U nas nie widziała jej ani razu z wyjątkiem oferty z której ją zakupiłam.

Mimo wielu wad kucyki razem prezentują się cudownie. ✨

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz