Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 20 września 2017

Nowe figurki MLP The Movie


Wczoraj byłam w Auchanie i ToysRUsie i pojawiły się już nowe figurki z serii MLP The Movie. Jeśli o mnie chodzi to nowe serie figurek kompletnie mi nie przypadły do gustu. Jedynie figurka nowej antagonistki. Ostatnie z nowszych serii jakie były warte uwagi dla kolekcjonera, to według mnie seria Guardians of Harmony i to nie wszystkie. Najlepiej wykonana była Celestia, Luna i Discord a reszta, która miała ruchome nogi jak Wonder Bolts, Spike, Thorax i Chrysalis wyglądały naprawdę tanio.



Tu znalazłam pojedyncze figurki z kadrami z bajki na boku kucyka. Cieszę się, że w końcu trafiły do Polski ale jak zwykle zaledwie tylko kilka kucyków, a szkoda. Mnie kucyki z wodogłowiem nie przekonały ale z tego co widziałam na zagranicznych stronach np. Big Mac w tej wersji wygląda super. A co wy sądzicie?






Przypominam, że premiera pierwszej pełnometrażowej animacji G4 już 6 października w kinach <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz