Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 18 września 2017

Star Catcher G3


W oczekiwaniu na kucykowe nowości prezentuję kucyka z mojej wishlisty G3 Star Catcher. Sątrzy wersje tego kucyka. Pierwsza czyli ta, którą ja mam posiada cudowne wypukłe wzorki i płaskie błyszczące skrzydła. Druga wgląda prawie identycznie z tym, że jest klasycznym pegazem G3, bez wzorków, niebieskich skrzydeł i świecących pasemek w grzywie ale za to posiada błękitne gwiazdki na jednej nodze. A trzecia to kucyk G3 z serii dużych G3 Decorating Pony.

Razem z Honolu-loo są to jedyne dwa kucyki z serii G3, które miały wzorek 3D, oraz Star Catcher jest jedynym egzemplarzem z tego rodzaju skrzydłami. Z tego, co zauważyłam ebay'u to wersja druga (ta ze zwykłymi skrzydłami) jest o wiele droższa ale pewnie dlatego, że jest tylko jedno ogłoszenie. U nas przez długi czas kucyk w ogóle się nie pojawiał na ogłoszeniach, aż pojawił się wysyp w dobrym stanie i dobrej cenie. Bo pamiętam jak było przez dłuższy czas tylko jedno ogłoszenie to kucyk kosztował 35zł. Jak dla mnie za dużo za G3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz