Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 11 września 2017

Twisty Tail G1 UK (Brush 'n Grow Ponies)


Twisty Tail zakupiłam już dawno temu ale trafiła ona do koszyka z kucykami do naprawy, gdyż brakowało jej ogona. Jakimś cudem jednak po takim czasie zachciało mi się zajrzeć do środka kucyka i okazało się, że ogon utkwił w środku. Ja wyjęłam końcówkę a mój dzielny facet odblokował mechanizm i wyciągnął cały ogon. Jak się okazuje jest to największą wadą kucyków z serii Brush 'n Grow, które wewnątrz mają mechanizm sprawiający, że kucyk rusza głową i zmienia długość ogona. Potrafi się on opleść wokół mechanizmu i go zablokować oraz wciągnąć ogon całkowicie w środek kucyka. Niemniej jednak cieszy mnie fakt, że ogon się znalazł i dzięki temu eksperymentowi sprawdziłam moje pozostałe kucyki z tej serii przez co Curly Locks odzyskała 1/3 swojego ogona Ringlets ponad połowę. Kucyki postanowiły udać się na spacer i zaprezentować swe piękne ogony w jesiennej scenerii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz