Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 17 grudnia 2017

Her Majesty Flower G2 w pudełku!


 Kucyka kupiłam jakieś 2 miesiące temu na allegro ale poczekał, aż sobie o nim przypomnę. Jestem w nim absolutnie zakochana, ponieważ jest dla mnie nowym kolekcjonerskim doświadczeniem, a rzadko zdarzają się kucyki w pudełkach ze starszych generacji. Ostatnio dopiero coś się ruszyło bo pojawiło się już 5 kucyków G2 w pudełkach ( Sugar Belle, Lady Cupcake, Princess Twinkle Star, Berry Bright i Secret Tale) na allegro ale o dziwo nie ma na nie chętnych. Według mnie są w naprawdę przystępnej cenie.

Do tej pory nowy kucyk G2 pojawił się tylko raz i był to Teddy za ok 220zł jeśli dobrze pamiętam. Ceny na ebay'u to 300zł lekką ręką z przesyłką do Polski za taki egzemplarz ale rozumiem, że nie każdemu na nim zależy. Być może dlatego, że są tak ciężko u nas dostępne bardziej popularne jest kolekcjonowanie tych używanych i w porównaniu do ich cen 120zł to cena z kosmosu i nikogo nie interesuje wydanie pieniędzy za kucyka, którego nie można dotknąć, chyba że kupujesz go z zamiarem rozpakowania 💚. Ja osobiście lubię naprawiać i odnawiać stare kucyki a szczególnie cieszy mnie ich czesanie i dotykanie ale mimo wszystko strasznie rajcuje mnie posiadanie kucyka w oryginalnym pudełku ze wszystkimi dodatkami. Jest on jakby nie patrzeć kolekcjonerską gratką i gdybym miała więcej pieniędzy pewnie wykupiłabym wszystkie w pudełkach z allegro ale wiadomo idą święta i trzeba oszczędzać na prezenty dla bliskich.🎁 Co wy myślicie o kolekcjonowaniu kucyków w pudełkach?

2 komentarze:

  1. Zapraszam po pudełkowe kuce, może Mikołaj przyniesie coś w skarpecie na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba już przepadło ale jeśli jeszcze będą dostępne to z utęsknieniem czekam na styczniową wypłatę. Pozdrawiam :)

      Usuń