Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Magic Rainbow Forest G2


Siódmy Playset G2 w mojej kolekcji na 17 do zdobycia. Posiadam już Wedding Chapel, My Pretty Parlor, Magic Kitchen, Royal Castle Ballroom, Holiday at the Countryside i Giggle Garden Nursery.

Z tych, których nie posiadam a były u nas dostępne uciekły mi: Canopy Bed, Pony Garden Carry Case, Enchanted Throne, Holiday at the Beach oraz Pony School ale jak widać od czasu do czasu się pojawiają, więc nie ma co rozpaczać. Magic Rainbow Forest jest drugim kompletnym playsetem w mojej kolekcji ze wszystkimi akcesoriami a przy okazji ma najwięcej bajerów. Ruchomą rybkę w potoku, wyskakującego świstaka z drzewa, ruchomą huśtawkę i kilka guzików, po których wciśnięciu powinna grać muzyczka. U mnie niestety tak nie jest, bo jeszcze nie wymieniłam baterii. Najbardziej moje serce podbiły: latawiec dla Sundance, huśtawka i luneta. Naprawdę żałuję, że nie mogłam się tym bawić kiedy byłam dzieckiem.🎀🎠




1 komentarz: