Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 25 lutego 2018

Kolekcja Moschino wiosna/lato 2018 - ćwieki, lateks i My Little Pony rządzą na wybiegu!


Nie mogłam się doczekać nowego wydania Harper's Bazaar, ponieważ poprzednie było dwu miesięczne, więc jak je tylko zobaczyłam to od razu kupiłam i jeszcze była jedna sztuka i Pani musiała ściągnąć z wystawy.

Zastanawiacie się pewnie co ja wam tu plotę o modowej gazecie. Otóż w tej oto gazecie jest cudowna informacja, iż dom mody Moschino zaprezentował kolekcję wiosna/lato 2018 w której główną inspiracją były kucyki My Little Pony z lat 80.


Głównie ilustracje, koszulki i akcesoria. Co ciekawe dyrektor kreatywny Jeremy Scott połączył pastelowe kolory bluzek, sukienek oraz dodatków z czernią, lateksem, tiulem i ćwiekami, więc w sumie składa się to w zgrabną całość jeśli chodzi o lata 80. Na szczęście tutaj dostajemy zupełnie nowy look. Co ciekawe Moschino w 2015 roku stworzył kolekcję ubrań inspirowaną innymi bardzo znanymi zabawkami mówię to o Barbie.

Ta kolekcja jest idealnym połączeniem 2 z 3 moich pasji: mody i kucyków (trzecią są książki). Zamieszczam wam link do całego pokazu pret-a-porter z bieżącej kolekcji na Youtube i zachęcam do obejrzenia. Naprawdę warto.

Powiedzcie czy to nie jest urocze?

Zdjęcie należy do Marine Calard, która zamieścila je na twitterze.

Mam nadzieję, że dzięki tej kolekcji podobne ubrania zawitają również do ich tańszych sieciowych odpowiedników jak Zara i Reserved. 💋💙👗🌈

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz