Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 22 lutego 2018

Musical Dream Pony n' Friend


Do mojej kolekcji trafił taki oto dosyć spory poniak. W pierwszej kolejności myślałam, że to kolejny Keypers niestety się pomyliłam i sprawdzając moją bazę poważnych kucykowych danych^^ dowiedziałam się, że prawdopodobnie jest to jego podróbka. Jest to kucyk który ma identyczne rozmiary jak Keypers i podobny design ale nie ma sygnatur. Na pewno jest vintage i był sprzedawany w dwóch wersjach: zestawie z lalką o nazwie podanej w tytule notki lub samodzielnie. Poniżej zamieszczam zdjęcia niestety są w bardzo małej rozdzielczości. Mimo tego, że nie jest oryginalny i jest w dosyć kiepskim stanie (podcięta grzywa, ogon z kilku pasm oraz zepsuty mechanizm) i tak zostanie on w mojej kolekcji. Mam słabość do fakie z lat 80 i 90.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz