Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 18 lutego 2018

Mój pierwszy custom!


Kucyk nazywa się Purple Demon i jest moim pierwszym w życiu Customem. Niesamowicie się jaram chociaż czeka mnie przy nim jeszcze kilka poprawek ale jest on odzwierciedleniem mrocznego świata w mojej głowie oraz zamiłowania do groteski i odmienności.

Nikogo zapewne to nie zdziwi jeśli powiem, że serial G4 idealnie trafił w mój gust tworząc jedne z moich ulubionych postacie takie jak: Discord, Chrysalis, Nightmare Moon, Thorax, Pharynx, Royal Guard Luny (Czemu ten kucyk nie ma imienia?), Tempest Shadow, King Sombra, Inkie Rose czy Kucyk Ciemności.

Purple Demon (2018) pierwotnie była kucykiem Cloud Climber, który przyszedł do mnie z uzupełnionym amatorsko znaczkiem, którym była biała róża z czerwonymi kropkami zamiast motyla. Postanowiłam, że skoro z sentymentu nie potrafię się rozstać z tym kucykiem a jego wartość i tak była zerowa uczynię go moim pierwszym customem i opłaciło się bo kocham go jeszcze bardziej.




Mimo swojej odmienności kucyk znalazł nowych przyjaciół. 💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz