Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 18 lutego 2018

Nowości ze wszystkich generacji


Nazbierało mi się nowości ze wszystkich czterech generacji. Wcześniej nakręciłam dla was opening ale niestety mój laptop ostatecznie odmówił współpracy i ciągła próba naprawiania dysku pousuwałam mi wszystkie programy na nim po raz 2 a w tej chwil jest wstanie agonalnym teoretycznie się włącza ale tylko do blue screena. Na szczęście dzięki mojej przyjaciółce czekam na nowy sprzęt, więc póki co będę pisać klasyczne notki. Prezentuję wam cudne kucyki, które przyszły do mnie w przeciągu ostatnich dwóch tygodni.

Pierwszym i najbardziej wyczekiwanym jest pluszak G1 Parasol, który mimo braku urody, podbił moje serce. Nie wiem czemu mam taką słabość akurat do pluszaków G1. A cieszę się podwójnie bo moja Lickety Split zyskała koleżankę. Musiałam domalować kucykowi oczy bo jest już naprawdę wysłużoną zabawką. A takie kocham najbardziej. Drugim kucykiem jest Lady Moonshine G2, która przyszła do mnie z wymiany. Według mnie jest ona ładniejszą wersją Moon Shadow.


Następnie z G3 (jak zwykle po czasie) przyszedł świąteczny kucyk Winter Wish. Jeden z łatwiej dostępnych Bożonarodzeniowych kucyków G3. Chciałabym posiadać do niego rogi renifera^^


Zaś z G4 trafiły do mnie 2 dosyć rozchwytywane kuce czyli Hrabina Coloratura (Pearlized Single wave 1 2016) i Pinkie Pie (Pinkie Pie's Boutique Singles Target Exclusive 2013). A miałam już nie zbierać G4, to na nowo się wciągnęłam przez nowe blind bagi i obejrzenie filmu ale powiedzmy, że jeśli chodzi o tą konkretną generację to ściśle trzymam się wishlisty i żeby nie było nie powiększam jej ale jeśli chodzi o G4 to są na niej pozycje z serii Guardians of Harmony, które wciąż są dosyć drogie.🌷🌼


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz