Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 4 lutego 2018

Nowości z G3

W tej samej paczce w której były kucyki Romance Ponies G1 przyszło do mnie również kilka okazów G3. Są to: Star Dasher, Cheerlie (Go to School) i Sew-and-So. Najbardziej się cieszę ze Star Dasher bo jest kolejną cegiełką w mojej wciąż skromnej kolekcji Jewel Ponies.
Zupełnie inaczej rzecz się ma z Cheerliee, ponieważ jest to druga w mojej kolekcji a poluję jeszcze na tą z serii Eyeshadow. Jednak kucyk przyszedł do mnie prawie ze wszystkimi akcesoriami i jak ją ubrałam to stwierdziłam, że póki co nie jestem w stanie jej się pozbyć. Jest przeurocza i to ona sprawiła, że przekonałam się do tych gumowych ubranek G3 bo wcześniej ich nie znosiłam. Aczkolwiek byłoby super gdyby opaska z grzywką do Cheerliee miała syntetyczne włosy a nie plastikowe, wtedy efekt byłby super.
Trzeci kucyk czyli Sew-and-So na razie u mnie pobędzie ale szczerze to nie wiem jak długo. Nie ma jej na mojej wishliście ale ponieważ ostatnio zrobiłam czystkę G3, która zagwarantowała mi ukierunkowanie mojej kolekcji i miejsce na półce to podejrzewam, że w końcu jakiś inny G3 zajmie jej miejsce. Dodatkowo zamieszczam zdjęcie Crumpet Pony czyli podróbkę G1 z lat 90, którą bardzo chciałam mieć w swojej kolekcji vintage Fakie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz