Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 22 kwietnia 2018

Akcesoria G3


W zeszłym tygodniu przyszło do mnie kilka paczek. W jednej z nich były akcesoria G3, które spodobały mi się na tyle, że postanowiłam je zostawić. Pierwsze z nich to to Butik do Firlly Frocks z działającą maszyną do szycia uruchamiająca się na magnes w kopytku.




Drugim jest stolik do herbaty, który przyszedł razem z kucykiem Mochanut. Na zdjęciu jest serwis nie od zestawu ale uznałam, że jest uroczy i idealnie tu pasuje. Kiedyś chciałabym mieć jeszcze jej starszą siostrę Tira-Mi-Su i wszystkie akcesoria z tego playsetu. Są naprawdę urocze, szczególnie, że przepadam za kucykami ze znaczkiem z filiżanką. Mam już Snowdrop Swirl, Tea Leaf i Rainbow Bubbles. Brakuje mi jeszcze wspomnianej wcześniej Tira-Mi-Su i Marshmallow Coco.


Trzecim zestawem jest wanna i lustro, które absolutnie podbiły moje serce, a czwartym łóżko z tęczowego zamku jak i dwa inne akcesoria: stół i wózek na herbatę. Na ostatnim zdjęciu jest również kasa od zestawu z kucykiem Amberlocks, którego niestety nie posiadam ale też jest uroczym gadżetem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz