Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 22 kwietnia 2018

Wspaniałości z lat 80


Tydzień temu spełniło się jedno z moich kucykowych marzeń G1. Przyszedł do mnie jednorożec Starflower G1 z serii Rainbow Ponies 💙 a razem z nim Baby Blossom. Niestety w troszkę kiepskim stanie ale ma wyciąganą, a nie klejoną głowę, więc jak tylko dorwę włosy to może doczekać się rerootu. Dodatkowo w paczce były dwie zabawki z lat 80 firmy Mattel: Kot Little Pretty Kitty i Piesek Lady Lovley Locks Silkypup. Tak mnie zachwyciły, że postanowiłam zostawić je w mojej kolekcji zabawek.


Kolejną cudowną rzeczą jaka do mnie przyszła są dodatki do Tipsy Tulip G2, szczególnie podoba mi się toaletka, jest przeurocza.


Ostatnim cudeńkiem jest złota sukienka do kucyków G1 Lights, Camera, Action. Przy okazji dowiedziałam się, że występuje ona w dwóch wersjach koronki. Ja posiadam tą pierwszą, w której pozuje Princess Serena. Drugie zdjęcie pobrałam z internetu, żeby zademonstrować różnicę między nimi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz