Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 7 października 2018

Gwiezdne kucyki


Dzisiaj będzie tematycznie i pochwalę się moją kolekcją gwiezdnych kucyków. Jest to zbiór poniaczy wszystkich generacji, które łączy ze sobą niebieski kolor ciała i znaczki w gwiazdki i księżyce. Moja skromna kolekcja liczy osiem egzemplarzy a około drugie tyle mam jeszcze do zebrania. Zdjęcia poniżej.


Night Star i Her Majesty Star


Whistle Wishes i Starflower


Star Beam i Blue Dream


Moondancer i Silver Glow



A na koniec wszystkie kucynki jakie zostały mi do zdobycia. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem Trixe będą bardzo ciężkie do zdobycia ale najbardziej mi się marzy Nightlight, Night Glidder i Star Swirl. O reszcie to nawet nie ma co na razie myśleć bo to same exclusivy i nirvany. Ale może kiedyś się trafią. 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz