Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 24 października 2018

Kucyki od kolekcjonerek


Pora na nową notkę. wczoraj przyszły do mnie cudowności od Dominiki Swirly Pop 🍭i Serendipity 🍀G3 wraz z akcesoriami. Dostałam palmy na punkcie tego zestawu 😍☕. I najważniejsze o czym muszę wspomnieć to to, że Dominika ma niezwykły dar do odnawiania kucykom włosów. Wyglądają lepiej niż kucyków wyciągniętych z pudelka, więc jakbyście chcieli się czegoś mądrego o tym dowiedzieć to pytajcie na grupie. 😉 Jeszcze jednym kucykiem z tego zestawu jest Wavedancer, w której zakochałam się do pierwszego wejrzenia mimo tego, że nie przepadam za Sea Pony G1. Najpiękniejsze ma chyba płetwy i ogonek.






Na tym zdjęciu po lewej dzisiejszy łup od Wiktorii. Włoska Starshine a po prawej jej amerykańska bliźniaczka, która jakiś czas temu wylicytowałam na allegro. Kucyki różnią się tylko znaczkiem i odcieniem koloru oczu. Znaczek nirwany nie ma brokatu i ma o ton ciemniejsze oko. Tak strasznie płakałam, że mam pecha do tego kucyka, to mam teraz dwa! 🌞 Muszę przyznać, że bardzo cieszą mnie kucykowe wymiany i to, że na grupie Facebookowej zrobiło się bardziej przyjaźnie. 🌈Pozwala to odpocząć od olxowych Januszy biznesu. 💰 i jest jakoś milej dostawać kucyka, którego ktoś szanował.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz