Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 30 października 2018

Kucykowy zawrót głowy.


Dzisiaj zaprezentuję wam 3 ostatnie łupy a co najlepsze są to kucyki o których marzyłam. Od lewej: Walentynkowa Pienkie Pie G3, świecący w ciemności Happyglow oraz księżniczka wszystkich moich kucyków G1 - Sparkler. Byłam uprzejma obiecać jej kopytko Mischiefowi^^. Marzyłam o niej dlatego, że przypomina mi Rarity. A czy może być coś cudowniejszego niż Twój ulubiony kucyk w starszym wydaniu?


Tutaj dwie ślicznotki, które przyszły od jednego sprzedawcy. Słyszałam, że podobno o Sparkler 💎była jakaś bitwa na olxie. Ja kompletnie to przespałam i odgrzebałam w starych ogłoszeniach. Najwidoczniej ktoś, kto przebił ofertę zrezygnował. Mam wrażenie, że byłoby lepiej, gdyby sprzedawcy pisali, że sprzedadzą za X albo za lepsza ofertę tak, jak jest na większości zagranicznych grup sprzedażowych. Wszyscy uniknęli by niepotrzebnych rozczarowań.

Poniżej trzy kucyki z serii Show n' Glow Ponies, brakuje mi już tylko jednego. Nie są one w idealnym stanie ale przez to chyba czuję do nich większa sympatię. Najgorzej zawsze jest z włosami od tych kucyków, jakby były z innego tworzywa niż nylon, dlatego często widzę na ebay'u, że mają zrobiony reroot. Mi tam jakoś specjalnie ich zmechacenia nie przeszkadzają. Te kucyki stoją na mojej szafce nocnej. Naprawdę cudownie się przy nich zasypia a jak się obudzisz w nocy to się nie boisz tylko popatrzysz na nie, uśmiechniesz i idziesz dalej w kimę. Bardzo pożyteczne.🌙✨Znacie jakies inne działania terapeutyczne kucyków?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz