Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 10 listopada 2018

"Poznajmy się. W hołdzie kolekcjonerom. Część pierwsza: Julka"

Ostatnimi czasy dochodzą mnie słuchy, że wiele osób poznaje się przez internet czy dzięki grupie, a połączyła was wspólna pasja: miłość do My Little Pony. Postanowiłam złożyć wam hołd i uszanowanie pomóc wam się poznać lepiej. Może te notki do czegoś was zainspirują odnośnie własnych kolekcji. Dzisiaj oficjalnie poznacie jedną z dziewczyn, która postanowiła podzielić się z nami swoją kolekcją oraz kilkoma faktami z nią związanymi. Tekst jest w formie wywiadu ilustrowanego zdjęciami kolekcji. Mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło. Zależy mi, żeby blog był przestrzenią, w której każdy będzie się czuł komfortowo. Każdy z nas jest inny, więc ile kolekcjonerów tyle kolekcji. I błagam nie pytajcie w komentarzach czy kucyki są na sprzedaż. Jest to prezentacja kolekcji oraz osoby kolekcjonera. Mam nadzieję, że nie długo będzie więcej odważnych osób chętnych pokazać nam swoje skarby.


Przedstaw się, powiedz ile masz lat, czym się, zajmujesz.

J:Witam bardzo serdecznie, jestem Julka, zapewne co niektórzy kojarzą mnie z fejsowych transakcji kucowych ;) Mam 29 lat, aktualnie odbywam praktykę w biurze notarialnym. 

Ile masz kucyków w swojej kolekcji?

J:Mam 203 sztuki.





Jak długo zbierasz kucyki?

J:Zaczęło się za dzieciaka, potem nastąpiła przerwa, aktualnie odnawiam kolekcję od mniej więcej trzech lat.

to jest pierwsze zdjęcie jakie ogółem wykonałam moim kucom - 16 sztuk z dzieciństwa

Czy istnieje jakiś powód dla którego zbierasz kucyki np. sentyment z dzieciństwa?

J:Podobają mi się ;) Poza tym lubię kolekcjonować różne rzeczy, m.in. książki.
Które generacje zbierasz?

J:Zbieram głównie G2, z jedynek tylko te, które bardzo mi się spodobają.














W jakim stanie zbierasz kucyki?

J:Nie mam w zwyczaju zbierać podniszczonych kucy, tylko takie, które mogę od razu wstawić do gabloty (nie mam za bardzo czasu na zabawy w rerooty itp.)
Jaki kucyk jest najbliższy Twojemu sercu, czy wiąże się z nim jakaś historia?

J:Zdecydowanie Lily of the Valley z generacji pierwszej – pierwszy oryginalny kucyk Hasbro, jakiego otrzymałam będąc dzieckiem.    


Czy posiadasz jakieś kucykowe marzenie? Jeśli tak to jakie?

J:Chciałabym dorwać kiedyś Diamond Glow G2, najlepiej w wersji pudełkowej :D (wiem, mój portfel nie byłby już tak zachwycony :P )
zdjęcie pożyczone od moonbreeze

Czy Twoi bliscy wiedzą o Twojej kolekcji, jeśli tak to jakie były ich pierwsze wrażenia odnośnie kucyków?


J:Jasne, że wiedzą, nawet sami od czasu do czasu podrzucą jakiegoś kuca od siebie. Wszyscy znajomi również mają świadomość mojej kucowej pasji i nikomu to nie przeszkadza.    
W jakim miejscu trzymasz kucyki? Czy są one widoczne?

J:Przeszklona gablota, wszystkie kuce na widoku ;)
Czy kucyki są Twoją główną kolekcją, czy zbierasz jeszcze coś innego?

J:Zbieram książki i monety.

Czy jesteś gotowa aby podzielić się swoją pasją z nie kolekcjonerskim światem?

J:Jasne, czymże jest życie bez małych wyzwań ;)

3 komentarze:

  1. Świetna kolekcja i wspaniały wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, szczęściara. Jej znajomym nie przeszkadza fakt, że lubi kucyki My Little Pony. Z mojego otoczenia niewielu wie o mojej pasji. A ci, co wiedzą, tylko mnie wyśmiewają i szydzą za moimi plecami. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się ja to przeżywałam na początku ale potem potwór został oswojony. ;)

      Usuń