Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 18 listopada 2018

Poznajmy się. W hołdzie kolekcjonerom. Część druga: Angelika.


Dzisiaj nieco opóźniona notka ze względu na to, iż byłam na weselu, a w dodatku blogger nie chce ze mną współpracować. Zapraszam na spotkanie z wyjątkową osobą, miłośniczką wszystkiego co wiąże się z kucykami, która ma największą kolekcję kucyków z osób, które znam. Uchyli nam dzisiaj odrobinę swojego magicznego świata.

Przedstaw się, powiedz ile masz lat, czym się, zajmujesz.
Nazywam się Angelika, mam 21 lat i obecnie jestem na 3 roku studiów pedagogicznych. 

Ile masz kucyków w swojej kolekcji?
W mojej kolekcji jest około 950 kucyków.










Jak długo zbierasz kucyki?

Kucyki zaczęłam zbierać jak chodziłam do przedszkola, jednak przeważnie nie były one oryginalne. Gdy poszłam do szkoły kolekcjonowałam już tylko kucyki z magnesami ( g3 ). Ale tak na poważnie zbieram wszystkie generacje kucyków od mniej więcej 3 lat. 

Czy istnieje jakiś powód dla którego zbierasz kucyki np. sentyment z dzieciństwa?

Zbieram kucyki z różnych powodów, często w trudnych chwilach poprawiają mi humor, dzięki nim czuje się lepiej. Śmieszy mnie to jak znajomi i członkowie rodziny wchodzą do mojego pokoju i prawie dostają zawału jak widzą moją kolekcję, myślę że to też jest powód, dla którego zbieram kucyki, po prostu czuje się wyjątkowa.


Które generacje zbierasz? Jeśli więcej niż jedną, która jest Twoją ulubioną?

Zbieram wszystkie generacje, każdy kucyk jest dla mnie wyjątkowy. Na szczęście nie wszystkie chce mieć w swojej kolekcji, większość najnowszych figurek jakoś nie przypadła mi do gustu, mam tylko kilka serii które chciałabym zebrać. Moja ulubiona generacja.. hmm.. to bardzo trudne pytanie kocham wszystkie generacje kucyków ale gdy muszę wybrać to raczej g3, towarzyszą mi od dzieciństwa i od nich właśnie zaczęła się moja kolekcja. 








W jakim stanie zbierasz kucyki? Jeśli również zniszczone, w jaki sposób je odnawiasz?

Zbieram kucyki które są zarówno w gorszym stanie jak i w idealnym. Wiadomo, że chciałabym aby wszystkie były piękne bez plam czy ubytków we włosach, ale cieszy mnie również gdy mogę odnowić kucyka, nie chodzi mi tutaj o wymienienie włosów ale o doprowadzenie ich do dobrego stanu: odmalowanie znaczka czy oczu bądź pozbycie się plam za pomocą maści. Naprawianie kucyków daje mi naprawdę dużo radości i ogromną satysfakcję, więc nie chciałabym nigdy z tego zrezygnować.



Jaki kucyk jest najbliższy Twojemu sercu, czy wiąże się z nim jakaś historia?

Wiele kucyków jest bardzo bliskich mojemu sercu, ale bez wątpienia najbliższym jest Princess Serena z pierwszej generacji. Dlaczego? Bez wątpienia dlatego że była pierwszym kucykiem jakiego kiedykolwiek dostałam. Jako gwiazdkowy prezent dwuletniej dziewczynki wcale nie miała łatwego życia, ale bardzo ją lubiłam. Zbierałam ją ze sobą w różne miejsca np. na sanki, do przedszkola czy nad morze ( co widać na zdjęciu z dzieciństwa ). Jednak pewnego dnia zaginęła i nie mam pojęcia co się z nią stało. Odkąd zaczęłam zbierać kucyki na nowo, była moim największym kucykowym marzeniem. Gdy na nowo pojawiła się w moim życiu byłam bardzo szczęśliwa a to wszystko dzięki Wiktorii, która się ze mną wymieniła. Dziś Princess Serena dumnie stoi w mojej gablocie, wśród innych kucyków z G1.



Czy posiadasz jakieś kucykowe marzenie? Jeśli tak to jakie?

Moim największym kucykowym marzeniem jest zebranie wszystkich księżniczek i kucyków z Twinkle Eyed z pierwszej generacji oraz baby z wszystkich generacji :D.



Czy Twoi bliscy wiedzą o Twojej kolekcji, jeśli tak to jakie były ich pierwsze wrażenia odnośnie kucyków?

Większa część mojej rodziny i znajomi wiedzą o mojej kolekcji,większość odnosi się do niej pozytywnie. Zdarzają się jednak ludzie, którzy nie potrafią zrozumieć mojego hobby bo przecież jak można tyle kasy na takie coś wydawać,ale nie przejmuje się tym i dalej powiększam swoją kolekcję. 

W jakim miejscu trzymasz kucyki? Czy są one widoczne?

Kucyki trzymam na różnych półkach, w gablotach, nawet w szafie z ubraniami, większość jest widoczna bo przecież po to właśnie są, aby cieszyć wzrok :). 


Czy kucyki są Twoją główną kolekcją, czy zbierasz jeszcze coś innego?

Bardzo lubię poza kucykami lalki Shelly/Kelly oraz Chelsea ( młodsze siostry barbie ), jednak mam ich niewiele ponieważ brakuje mi już miejsca w pokoju na kucyki ;)


Czy jesteś gotowa aby podzielić się swoją pasją z nie kolekcjonerskim światem?

Dlaczego nie ? Kucyki są z pewnością gotowe :)

 Kucyki na wakacjach w Chorwacji



Mam nadzieję, że kucykowy apetyt został zaspokojony, przynajmniej na jakiś czas. Do zobaczenia za tydzień <3

1 komentarz:

  1. Drodzy czytelnicy,
    przepraszam ale niestety mam jakieś problemy z bloggerem cały dzień i dlatego początek notki nie jest tej samej wielkości - poprawiam, zapisuję i aktualizuję a blogger robi co chce. Reszta tekstu jest w porządku. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli problemów w czytaniu.

    OdpowiedzUsuń