Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 9 grudnia 2018

Nowe kucysie


Witajcie kochani,

w związku z rozpoczęciem kolekcjonerskiego cyklu nie było czasu na moje posty. Ostatnio jednak nazbierało się trochę nowości, którymi mogę się pochwalić. Naprawdę bardzo się z nich cieszę. Do mojej kolekcji z G4 dołączyły: Skywishes i Golden Harvest z 18 fali Blind Bagów oraz Zecora Pop.


Następnie 2 kucyki G2: jeden z grali czyli Hip Holly oraz biedactwo, które musiałam przygarnąć Diamond Glow. Jest w takim stanie, że bardzo się do niego przywiązałam, kiedy do mnie przyszedł. Szeregi G3 zasilił kucyk, na którego długo polowałam - cudowny Denim Blue. Na ostatnich zdjęciach cudowności G1: jako pierwsza tęczowa Brightbow, teraz z Baby Rainbow Ponies brakuje mi już tylko Baby Sunribbon. Przedostatnia ruda Tuneful, nazywana przeze mnie Meridą, to jeden z moich ulubionych kucyków G1, a na ostatnim zdjęciu jeden z największych moldów G1 kucyk Bubblefish z serii Precious Pocket Ponies, jestem z niej zadowolona, gdyż rzadko kucyki z tej serii są kompletne a ta, co najważniejsze ma rybkę na srebrnym sznurku.🐟 Mam w przygotowaniu kolejnego posta o G1 nie zdecydowałam jeszcze kiedy się ukarze ale za to już w sobotę kolejna część cyklu o kolekcjonerach. Do następnego spotkania 😚







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz