Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 23 stycznia 2019

Dużo nowego!


Witajcie kucykowi zbieracze chwilę mnie nie było. Prawdę mówiąc planowałam porzucić blogowanie i kucykowanie na jakiś czas. Z moich planów na razie nic nie wyszło ale na pewno nie będę już tak często pisać jak wcześniej. Podjęłam kilka ważnych dla mnie decyzji tego jak chcę żeby wyglądała moja kolekcja i tak oto pozbyłam się playsetów i akcesoriów G1 oraz wymieniłam kilka bejbiaczy G1, które mi nie podeszły i na bieżąco pozbywam się G3. Zdecydowałam, że moją główną kolekcją będzie G2. Zamierzam uzbierać wszystkie kucyki, akcesoria, playsety i jak się uda to wpadnie kilka pudełek. Kucyki G1 są na drugim miejscu i będę zdobywać tylko te z mojej wishlisty. Zbieranie G3 na razie zawieszam, chyba że trafi się naprawdę jakiś ciekawy egzemplarz. Zaś z G4 jest trochę, kucyków, które chciałabym posiadać, ponieważ mam niesamowity sentyment do kreskówki ale tutaj wyznaję zasadę "znajdzie się przy okazji".

Teraz pokażę wam co mi się ostatnio nazbierało ale przyznam szczerze, że ostatnio najlepiej odnajduję się w transakcjach z kolekcjonerami. Olx i allegro skutecznie mnie wypłoszyły. Szkoda mi czasu, nerwów i pieniędzy. Zaczynamy.

 Pierwsza paczka to dla odmiany nie kucyki. Miałam ostatnio ogromną fazę na Barbie z lat 2000 i tak oto udało mi się zamówić Różową wróżkę z filmu Fairytopia, niestety bez skrzydeł ale i tak jest cudna oraz dwie wersje Śnieżki z 2003 roku. Najlepszą zabawą było poszukiwanie ubranka. Udało mi się również nabyć tunikę, której mi brakowało do Barbie Rose Princess. Nie jestem kolekcjonerką Barbie. Mam zaledwie kilka egzemplarzy a po przyjściu tych trochę się przeraziłam i odkryłam, że tak bardzo jak uwielbiam polować na gadżety, który brakuje do uzupełnienia stroju i uwielbiam ratować zabawki na giełdzie to egzemplarze własnoręcznie kupione na olxie wzbudziły moje przerażenie i zdecydowanie wolę raz na pół roku tanio ustrzelić jakąś w pudełku. I jeszcze wstawiam zdjęcie z tego jak przyszła do mnie sukienka i baletki. Bardzo bym chciała, aby każdy sprzedawca tak ładnie pakował akcesoria do wysyłki.💗



Druga paczucha pochodzi z wymiany z Martą🌷. Jeden kucyk zastąpi w mojej kolekcji jego bardziej zdezelowaną wersję a drugi mimo to, że nadaje się do kompletnej restauracji wzbudził mój zachwyt tak czy inaczej. Mam tylko nadzieję, że poradzę sobie z naprawieniem go.


Trzecia paczucha pochodzi również z wymiany tym razem z Wiki 🌺. Przy okazji dostałam dużo bonusów za które bardzo dziękuję. Paczka zawierała: 2 ślicznotki G1, Sundance G2 z balonikiem, której od dawna nie mogłam dorwać, akcesoria G2 oraz kuchnię Sweet Berry, która okazała się być drugą wersją tej, którą posiadam. Póki co nie zamierzam się z żadna rozstawać.





Czwarta paczka przyszła od Juliet 🌼, która jest moim dealerm G2 i sprawiła, że moje serce zabiło szybciej.



 Tu już wszystkie nowe G2 razem, a poniżej śliczna Sweet Berry w pudełku 💓



I na koniec ostatnie nowości od mojej siostrzenicy Jagody 🌻,  u której zaciągnęłam kucykowy kredyt na ksieżniczkę Cadance, perłową Fluttershy (jakbym miała ich za mało^^), lalke Twilight z Equestria Girls Minis oraz 4 blind bagi. Ponieważ Jaga postanowiła rozstać się z większością swoich G4 a te i tak jej "zalegały" to zostałam dłużnikiem 😛.



I na tym zakończę dzisiejszą prezentację. Wbrew temu co mi się wydaje i co sobie obiecuję, nawet jak nie chcę kupować kucyków to przychodzicie mi z pomocą z wymianami i rezerwacjami, które mam już porobione na następny miesiąc. Do zobaczenia za jakiś czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz