Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 5 stycznia 2019

Terapeutyczna paczka od Angie.


Dzisiejszą notkę chcę zadedykować Angelice. Po części dlatego, że kucyki które widzicie na tym zdjęciu (z wyjątkiem Japphire Joy G4) przyszły od niej i chciałam jej ogromnie podziękować, a po części dlatego, że dzisiaj bardzo poprawiła mi humor szczerą rozmową. 💖🎁💎💐💠💌🎉✨



Pierwsza jest jedna z moich 5 miłości G4 ale ta chyba była największa czyli przepiękna Sapphire Joy G4. Dla mnie jest to najlepiej zaprojektowany kucyk G4 ale pewnie dlatego, że niebieski i fioletowy to moje dwa ulubione kolory.

Pierwszy i najważniejszy kucyk z paczki od Angie. Holenderski Mail Pony. Nic więcej nie powiem. Można tylko patrzeć 😍.


Druga przyszła Magic Star z flokiem. Nigdy za nimi nie przepadałam ale zamarzyła mi się właśnie ona a Angie postanowiła spełnić to marzenie wymieniając się ze mną i sprawiając, ze zapragnęłam jeszcze kilku paskud z flokiem ale przyznaję z ręką na sercu, że ta Magic jest w świetnym stanie a jak tylko dotknęłam jej włochatych kopytek, przepadałam. Nie mogłam przestać jej miziać i tak oto głaskałam ją cały wieczór. Prawdziwy terapeutyczny My Little Pony do głaskania. (Do przytulania mam Pienkie Pie G3 od Igi, jest świetnie uszyta i dopasowuje się do ciała. Wykosiła nawet Spike'a z mojego łóżka xp)

Trzecia ślicznotka to gwiazda rocka lat 80 o pseudonimie artystycznym Sweet Notes, która wraz ze swoimi przyjaciółkami z zespołu uwielbia słuchać Alice'a Cooper'a i Bon Jovi'ego. (znajdziecie je na ostatnim zdjęciu).


Czwartym kucykiem jest niezależna artystka Painting Time, która mimo wszystko musi z czegoś żyć i podjęła pracę ze znajomymi ze studiów w renomowanym liceum.


Wesoła piątka to Blueshie, której urzekła mnie fryzura wygląda jak Pippi Pończoszanka biegająca po ogrodzie. Jak znajdę nastrój to zrobię z niej prawdziwą damę - uczeszę i odmaluję kwiatki. Uważam, że wstążeczki wychodzące ze znaczka są świetne. Jeden z oryginalniejszych pomysłów G3.


Dwa ostatnie kucyki to Tassles, która zastąpiła w moim składzie taką bardzo sfatygowaną, której nie umiałam naprawić ale znalazła już nowy dom. A druga to najcudowniejsza kucynka z serii Merry Go Round (zaraz po Brilliant) Sunny Bunch. Te zielone włosy! Nie mogłam się wczoraj powstrzymać i nakręciłam jej loczki. Gdyby miała kapelusz wyglądała by jak dama z obrazu George Seurata.



Poniżej natomiast 3 dama po Spa, która już była w mojej kolekcji. Pozostały mi jeszcze 3 kucyki do zdobycia i to te trudniejsze do znalezienia. Trzymajcie kciuki.


na przedostatnim zdjęciu 4 członków kucykowo -licealnej rady pedagogicznej, niczym Beatlesi pozują do zdjęcia. Moja druga skończona seria G1 - School Ponies.



 A na końcu obiecany Rock'n'roll 💀🎸🎼
Brakuje mi już tylko jednej członkini zespołu ;)

1 komentarz: