Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 17 kwietnia 2020

Zwariowałam na punkcie G3 cz. I

Witajcie kochani,

pisze po dłuższej przerwie i mam się czym pochwalić. Póki co mam ogromną fazę na kucyki G3 i dzisiaj zaprezentuję pierwszą część moich nowości.


Pierwsza jest Pretty Pop, która wywołuje mój uśmiech ilekroć na nią spojrzę a co najlepsze przyszłą z oryginalną spinką.


Druga jest Valenshy - kucyk walentynkowy. Nigdy nie była wysoko na mojej liście must-have ale wzięłam w przypływie spontaniczności i nie żałuję. Prezentuje się cudownie i wygląda na zakochaną.


Trzecia jest Yesterdaisy II, która występowała jedynie jako bonus do Light Lily.


Czwarty kucyk z jednej paczki to cudowna wersja Sweet Berry od zestawu Sleepover Dreams, dzięki czemu rodzinka nareszcie jest w komplecie. Przy okazji zrobiłam porównanie razem z klasyczna Sweet Berry, która ma perłowe ciałko. Która wersja podoba wam się bardziej? Bo mi zdecydowanie ta z rodzinką. Odkąd zobaczyłam ją na zdjęciu, stwierdziłam, że muszę ją mieć.



Teraz zaprezentuję kucyki na które od dawna polowałam. Wspaniała Star Catcher II. Jest cudowna, jak prawdziwy aniołek.


I ostatnia do prezentacji August Breeze z serii Jewel Birthday Pony, które były sprzedawane tylko w ToysRUsie. Bardzo się cieszę, bo to już trzeci w mojej kolekcji z tej serii.


Dziękuję, za to, że jesteście ze mną. Nie długo kolejna prezentacja nowości ;)

6 komentarzy:

  1. Sweet Berry z rodzinką wygląda ślicznie, Star Catcher II oraz Pretty Pop też są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po za G1 jest to moja ulubiona generacja. Prezentują się o niebo lepiej niż te nowe. Sama mam kilka kucyków z G3, ale ze względu na brak miejsca muszą mieszkać w pudle :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo na punkcie G3 można zwariować :) Ja co prawda nie kolekcjonuję kucyków, tylko Barbie, ale mam do kopytnych ogromny sentyment. Natomiast G3 szczególnie upodobała sobie moja Pociecha, więc się ich nazbierało dwa spore pudełka samych tylko kucy. Jakiś czas temu nawet udało mi się zakupić dla niej nowy zestaw Ice Cream Dream Supreme.

    Twoje nowe zdobycze są prześliczne, Star Catcher jest genialna, bardzo lubię tę pozę. Najbardziej podoba mi się zdjęcie kucykowej rodzinki. Maluchy G3 są przecudne. Nie wiedzieć czemu zawsze trafiają nam się białe :) W stajni Pociechy największymi przywilejami cieszy się Honolu-loo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawy są super. Prawda, że te białe baby jakoś najbardziej sprawiają, że człowiek rozpływa się z słodyczy. Też bardzo lubię Honolu-loo. Póki co u mnie to top 1 baby G3 razem z Tea Lily.

    OdpowiedzUsuń