Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 18 kwietnia 2020

Zwariowałam na punkcie G3 cz. II

Tak jak obiecałam druga część moich G-trójkowych łupów. Jako pierwszy pokażę mój najnowszy nabytek czy walentynką Sweetie Belle, która na nóżkach ma fioletowy gradient w serduszka i gwiazdki.


Kolejna pacjentka to Royal Rose i została uratowana na giełdzie z jakiegoś pudła. Nie miałam serca jej zostawić. Kucyk jest po spa i jakby co ma uczesanego koka ;)


Następne dwie pochodzą z wymiany z Nox. Flippity Floop i Fluttershy cieszą mnie głównie ze względu na ich stan. Wyglądają jak nówki.



Kolejne trzy kucyki: Pinkie Pie, Minty i Scoota Loo przyjechały od Angeliki i rozkręcą każdą domową imprezę. Najbardziej cieszę się z tej ostatniej bo ta poza skradła moje serce.




Ostatnia rodzynka na koniec to Paradise Island na którą długo polowałam ale była tego warta. Na żywo jest zachwycająca.


Kto jest waszym faworytem w tej prezentacji?

2 komentarze: