Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 23 kwietnia 2020

Zwariowałam na punkcie G3 Cz. III

Nareszcie przyszła paczka od Angie z prezentem urodzinowym i zamówionymi G3 ! <3 I udało mi się na poczcie odebrać jedną przesyłkę, więc jest co pokazywać.

Po pierwsze prezenty: najwspanialsza na świecie Hip-Hop G1, której brakowało mi do skończenia serii. Teraz kucyki są w komplecie.



Dodatkowo dostałam Buttonbelle G4 o której od dawna marzyłam i PoP'a Twilight Sparkle. Tak, wciąż mam do nich słabość.



Ostatni prezent to cudowna Butterscotch G3, która rozpoczyna pokaz G3 ;)


Następna jest Wysteria jako Crystal Bride, muszę koniecznie zdobyć do niej wszystkie ślubne akcesoria to po pierwsze, a po drugie koniecznie chcę kupić Wysterię Princess Promanade, bo mam od niej wianek, a różnią się od siebie tylko znaczkiem, co bardzo chciałabym wam pokazać. Myślę, że następny post jaki zrobię to post porównawczy kucyków G3, o tych samych imionach, ale w różnych wersjach. Co wy na to?


Tutaj cudowna Razaroo z tortem, który bo naciśnięciu kopytkiem z magnesem gra Happy Birthday.


I ostatnia już z urodzinowej paczki Rarity G3, z którą muszę przyznać mam problem jeśli chodzi o zidentyfikowanie wersji. Włosy ma normalnej długości, wiadomo, że mogłyby być obcięte, ale nie ma lamety w grzywie ani ogonie, więc ta wersja odpada. Co ciekawe na rogu i na pyszczku ma brokat. Może wy wiecie jaka to wersja?


Tu prezentuję kucyka z długo wyczekiwanej przeze mnie przesyłki. Wiadomo teraz wszystko stoi na głowie i ta chociaż z G3 miała przyjść jako pierwsza dotarła ostatnia. Kucyk w mojej ulubionej pozie "grubaska" Lickity Split.


A tutaj prezentuję dodatek który zamówiłam wraz z Lickity czyli najpiękniejszą materiałową spódniczkę do Sparkleworks. Uwielbiam materiałowe ubranka do G3, za tymi plastikowymi nie przepadam. Przyznajcie, ze kiecka prezentuje się fenomenalnie. Do kompletu brakuje mi już tylko bucików z motylkami.


Mam nadzieję, że notka się podobała i wybaczycie mi te rozczochrane grzywy ale kucki na zdjęciach są jeszcze przed spa. Miłego dnia kochani. <3

2 komentarze:

  1. Śliczności! G1 mają takie urocze pyszczki :), ale G3 też są śliczne. Bardzo lubię Razaroo i ogólnie tą pozę, czy to donkey? Gratuluję nabycia tortu ze świeczką, której często brakuje w zestawach z drugiej ręki. Mnie się trafiła Wisteria i Butterscotch w stanie idealnym, ale Butterscotch jest zrobiona z takiego winylu, który pochłania zapachy i dlatego nadal lekko wonieje naftaliną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda, ze te bardziej gumowe chłoną zapachy. Ja teraz jeśli nie mam kucyka to staram się polować na takiego z akcesoriami. Tak to Donkey ;)

      Usuń